W skrócie

Wszystkie plecaki szkolne, pościele dla dzieci i klocki LEGO można kupić w naszym sklepie stacjonarnym. Bardzo łatwo dojedziesz z Lublina i Świdnika. Oferujemy plecaki CoolPack, St.Right, BackUp. Służymy poradą i dopasujemy plecak tak aby był pojemny i bezpieczny dla kręgosłupa i postawy dziecka. 
Siedziba i Magazyn HUMI.pl - odbiór zamówień: 
Krępiec ul. Jarzębinowa 47
Pracujemy
Pn. - Pt. 10:00-18:00
Sobota 10:00 -14:00

Paczkomaty 13,99zł 
Przelew kurier 15,99zł 
Pobranie kurier 19,99zł 

Koszty przesyłki są zryczałtowane, niezależnie od kwoty zamówienia.

Konto
35 1140 2004 0000 3102 5315 6007 

Kontakt telefoniczny
kom. 664 204 601
lub
kom. 608 652 322

Polecamy Darmową Dostawę Lokalną* Dostarczamy zamówienia do Świdnika, Krępca, Mełgwi, Kazimierzówki i Kalinówki

Płatność na miejscu gotówką lub kartą

Zapłacisz kartą w HUMI
Pełne dane i mapka dojazdowa dostępna w Regulaminie
Pościel dla dzieci Świdnik Zapraszamy

Subskrypcja
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego z klockami Lego www.humi.pl
 
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
 
1. Właścicielem Sklepu Internetowego z zabawkami zwanego dalej Sklepem jest HUMI Bożena Daca z siedzibą w Krępcu, ulica Jarzębinowa 47, firma jest wpisana Rejestru Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miasta Świdnik pod numerem 9106.
Pełne dane:
HUMI Bożena Daca ul. Jarzębinowa 47
21-007 Krępiec
NIP: 918-170-10-46
REGON:060367981
Wpis do Rejestru Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miasta Świdnik pod numerem 9106
tel: 664 204 601
adres poczty e-mail: sklep(m@łp@)humi.pl

 
2. Złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym z pościelą dla dzieci oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
 
3. "HUMI Bożena Daca" jest stroną umowy sprzedaży zawieranej z klientem i figuruje na fakturze VAT lub paragonie jako sprzedawca zamówionych produktów. Klient otrzymuje wraz z dostawą Produktu: domyślnie paragon lub fakturę (faktura na życzenie po podaniu wymaganych danych).
 
 

2. SKŁADANIE i REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
 
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
 
2. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy). Zamówienia płatne przelewem należy opłacić max. 3 dni od daty zamówienia.

3. Zamówienia otrzymane po godz. 15:00 oraz w soboty, niedziele i święta, a także w okresach ogłoszonych na stronach internetowych sklepu HUMI.PL, świątecznych przerw w pracy lub urlopów, rozpatrywane będą w najbliższym, następującym po przerwie dniu roboczym.

4.Każde zamówienie złożone w sklepie internetowym HUMI.PL zostanie potwierdzone przez Klienta emailem i/lub telefonicznie.

5.Terminy realizacji zamówień wynoszą od 1-3 dni. Jednak poza sezonami(mikołajki, Boże Narodzenie, Dzień Dziecka, "Zajączek"itd.) najczęściej wysyłka następuję do 24 godz. od otrzymania płatności lub określenia, że ma być wysłane za pobraniem.

6. Składając zamówienie w naszym Sklepie internetowym Kupujący w pełni akceptuje warunki tego regulaminu.
 
7. W przypadku braku wybranego towaru, niezwłocznie skontaktujemy się z Kupującym w celu poinformowania go o zaistniałej sytuacji i ustalenia dalszego postępowania. Kupujący może zrezygnować z zamówienia, jeśli zaproponowane warunki nie będą mu odpowiadać.

8. Sklep HUMI.PL zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, bądź zmian ich cen, bez wcześniejszego uprzedzenia użytkowników
Zdjęcia Produktów mogą nieznacznie odbiegać od oryginałów.
9. Składając zamówienie i podając swoje dane Kupujący zobowiązuje się odebrać wysłaną do niego przesyłkę. Ceny standardowych przesyłek dotyczą terenu Polski.
 
10. Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu zamówienia; zgodnie z art.24 ust.1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,dane osobowe Klienta zostają wprowadzone do bazy danych Sklepu w celu realizacji zamówienia. Nie będą udostępniane innym podmiotom. Zgodnie z wyżej wymienioną Ustawą Klient ma prawo wglądu w swoje dane,do ich poprawiania,oraz ich usunięcia z bazy.
11. Dostępne formy płatności:
- pobranie
- przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy
- gotówka lub karta przy odbiorze osobistym
- szybkie przelewy Płatności Shoper obsługiwane przez Blue Media
Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
 
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą - czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
 
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
 
 
12. Ceny Produktów są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek Vat. Prezentowane w serwisie ceny nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego
 

3. OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ
 
1. Po otrzymaniu paczki Klient powinien sprawdzić, czy otrzymany towar jest zgodny z zamówieniem i w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki zgłosić ewentualne niezgodności(co do ilości i rodzaju), wysyłając do nas w tym terminie odpowiednie pismo/mail/telefon. Po upływie tego terminu wszelkie reklamacje związane z niezgodnością otrzymanego towaru nie będą uwzględniane.
 
2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@humi.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
 
3. Adres do reklamacji:
HUMI Bożena Daca
ul. Jarzębinowa 47
21-007 Krępiec
4. W przypadku zaginięcia przesyłki zgłaszamy reklamację u kuriera i czekamy na jej rozpatrzenie. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone i te rekomendujemy.
 
5. W przypadku reklamacji Klient zobowiązany jest zabezpieczyć towar i wysłać na nasz adres POCZTĄ POLSKĄ paczką ekonomiczną lub listem poleconym ekonomicznym
 
6. Kolory na zdjęciach mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. Różnice najczęściej wynikają z innych ustawień monitora. Najczęściej zamieszczamy zdjęcia producenta lub własne.
7.Wszystkie towary oferowane przez naszą firmę objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.
8.Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 
4.Prawo odstąpienia od umowy
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Konsument (Konsument - osoba fizyczna lub osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą o ile zakup rzeczy nie ma dla tej osoby charakteru zawodowego) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Również zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.): Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.Aby odstąpić od umowy zawartej przez stronę sklepu www.humi.pl, należy złożyć HUMI Bożena Daca stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@humi.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
HUMI Bożena Daca
ul. Jarzębinowa 47
21-007 Krępiec
Ja…………………………………………………….……………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ………….……….………………………………………………………………………………………, numer zamówienia……………………………………………………..,
Data zawarcia umowy to ………………………………..……………., data odbioru ……………… . Imię i nazwisko…………………………………………………………. Adres …..…………………….……..……………………………………. Data…………………………………………………………………………. Przesyłkę należy nadać na adres:
HUMI Bożena Daca
ul. Jarzębinowa 47
21-007 Krępiec
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.


 
5. Brak możliwości odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli HUMI Bożena Daca wykonało w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta;
2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi HUMI Bożena Daca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie HUMI Bożena Daca nie ma kontroli;
8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad

Wszystkie produkty dostępne w HUMI Bożena Daca są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

7.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur

 Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublin. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
 

8. KONTAKT
HUMI Bożena Daca
Jarzębinowa 47
21-007 Krępiec
tel.kom. 664 204 601
NIP: 918-170-10-46
REGON:060367981

Konto : 35 1140 2004 0000 3102 5315 6007
 
5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady zamówień w Sklepie HUMI.PL. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z jego treścią przed dokonaniem zakupów i składając zamówienie akceptuje jego warunki.
 
Odbiór osobisty zamówionego towaru jest możliwy w naszym magazynie na Krępcu.
Lublin to tylko 10 min. drogi - zapraszamy!!!


MAGAZYN I ODBIÓR ZAMÓWIEŃ:
Krępiec ul.Jarzębinowa 47

Mapka dojazdowa ogólna od Lublina
Od Felina do drugiego ślimaka na którym trzeba zjechać jest ok.6,5km:

dojazd do HUMI.pl od Lublina

Mapka dojazdowa szczegółowa od Lublina
Po przejechaniu "górą" ślimaka na stronę świdnicką skręcamy w prawo w ul. Jarzębinową:

dojazd do HUMI.pl od Lublina szczegóły

Mapka dojazdu od Świdnika
Po ok.1,5km od Kauflandu jest skrzyżowanie. Skręcamy na nim w prawo i za 1200m jesteśmy na miejscu:

mapka dojazdu do HUMI.pl od Świdnika

Kontakt
Artykuły szkolne kontakt Pościel Plecaki
664 204 601
Kontakt HUMI.pl LEGO
608 652 322
Nowości Klocki LEGO®

Logo LEGO

Twój koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Polecamy
Bezpieczeństwo

Certyfikat homeSSL gwarancją bezpieczeństwa składania zamówień w naszym sklepie. Certyfikat bezpieczeństwa SSL dla HUMI.pl

Szyfrowanie do 128/256-bit jest zapewnieniem poufności transmisji danych.

Możesz nam zaufać

Wyroznienia dla HUMI.pl

Otrzymaliśmy Wyróżnienie od niezależnego serwisu OPINEO za "Wysoką jakość obsługi".

Masz pewność!!!
11 lat na rynku

65 000 zadowolonych Klientów

3000 produktów na magazynie

Gwarancja

Kupując u nas masz pewność, że plecaki szkolne czy pościele dla dzieci są oryginalne i bezpieczne. 
Wszystkie produkty mają odpowiednie certyfikaty i licencje. Z naszej strony gwarantujemy szybką wysyłkę, solidne opakowanie i informację o postępach realizacji zamówienia. Kupujesz od firmy, nasze pełne dane są dostępne w Regulaminie. Nie ma obawy, że przesyłka nie zostanie wysłana.
Sprawdź nasze ceny, uczciwie konkurujemy i zapewniamy najniższe ceny w całej sieci. ZAPRASZAMY
Zespół HUMI.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl